مدیركل بیمه سلامت تهران:

بیمه سلامت بازاریابی تلفنی ندارد، موارد تخلف را به ۱۶۶۶ گزارش كنید

بیمه سلامت بازاریابی تلفنی ندارد، موارد تخلف را به ۱۶۶۶ گزارش كنید

سرشیر: مدیركل بیمه سلامت استان تهران تصریح كرد: موسساتی كه به نام ˮبیمه سلامتˮ به صورت تلفنی بازاریابی می كنند، ارتباطی با ˮسازمان بیمه سلامتˮ ندارند و نماینده بیمه های پایه نیستند.



دكتر مهدی قنادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت موسسات غیرمجازی كه به نام "بیمه سلامت"، برای جلب مشتری به صورت تلفنی بازاریابی می كنند، اظهار نمود: فعالیت این موسسات از چند سال قبل در این زمینه شروع شده و گاهی خویش را نماینده بیمه سلامت معرفی و از تشابه اسمی خود با بیمه سلامت، سوء استفاده می نمایند. مردم باید بدانند كه این موسسات هیچ ارتباطی با سازمان بیمه سلامت ندارند و نماینده این سازمان نیستند.

وی اضافه كرد: این شركت ها صرفا بر اساس ثبت در سامانه ثبت شركت ها فعالیت می نمایند و از نظر ما غیر مجاز هستند. هیچ كدام از بیمه های پایه مانند تامین اجتماعی و نیروهای مسلح هم چنین نماینده ای ندارند. ما این مورد را به دادستانی استان تهران اعلام می نماییم و هم اكنون هم شكایت از چند موسسه در دست پیگیری است. سازمان بیمه سلامت بعنوان تخلف ثبتی، سوء استفاده از نام و گمراه كردن مردم، از این موسسه ها شكایت می كند؛ چون مردم بیمه ای می خرند كه هیچ نوع سرویسی ندارد و فقط به پشتوانه نام "بیمه سلامت" فعالیت می نمایند.

مدیركل بیمه سلامت استان تهران همینطور اعلام نمود: سامانه ۱۶۶۶ آماده ثبت شكایات و پاسخگویی به مشكلات مردم در زمینه بیمه سلامت است و مردم می توانند با استفاده از این روش این تخلفات را به ما اطلاع دهند.

قنادی تصریح كرد: تنها نماینده ما دفاتر پیشخوان دولت هستند، ما حتی دفتر نمایندگی هم نداریم. فعالیت های بیمه سلامت در مورد صدور دفترچه است كه با استفاده از دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با این سازمان، انجام می گردد. هم اكنون هم حدود ۶۰ دفتر پیشخوان در شهر تهران و ۲۴ مورد در شهرستان ها در این زمینه فعال می باشند.




1396/11/09
19:25:13
5.0 / 5
4403
تگهای خبر: سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
سرشیر
سر شیر
سرشیر