بازدید وزیر بهداشت از دانشجویان در قرنطینه كرونا بعلاوه عكس

بازدید وزیر بهداشت از دانشجویان در قرنطینه كرونا بعلاوه عكس

به گزارش سرشیر رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از بازدید وزیر بهداشت از محل قرنطینه دانشجویان ایرانی در حومه شهر تهران اطلاع داد.


دكتر كیانوش جهانپور در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بازدید امروز وزیر بهداشت از محل قرنطینه دانشجویان ایرانی كه از چین بازگشته اند، اظهار داشت: امروز قبل از ظهر (۱۷بهمن) وزیر بهداشت در محل اسكان دانشجویان حضور یافت و به همراه معاون بهداشت و رئیس سازمان اورژانس از این دانشجویان بازدید كرد و با آنها هم صحبت شد.
وی ادامه داد: در این بازدید علاوه بر بررسی خدمات عرضه شده در این مركز، به تیم های مختلف بهداشتی حاضر در محل همچون تیم های بهداشت محیط، تیم های اروژانس، تیم مبارزه با بیماری ها و... سفارش هایی كرد.
جهانپور افزود: یكی از تاكیدات وزیر بهداشت مهیا بودن امكانات رفاهی مناسب برای دانشجویان و بخصوص توجه به وضعیت بهداشت روان این افراد بود.












روز گذشته ۵۶ دانشجوی ایرانی مقیم چین، كه به تازگی نوعی از ویروس كرونا در آن شایع شده، به ایران بازگشتند. با تمهیدات وزارت بهداشت این دانشجویان برای گذراندن دوره قرنطینه ۱۴ روزه به محلی منتقل شدند تا در حضور پزشكان، تحت نظر باشند.



1398/11/18
01:39:44
5.0 / 5
4631
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , خدمات , روان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
سرشیر
سر شیر
سرشیر